Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Εκδήλωση με θέμα : “Διαφάνεια στη διαμεσολάβηση”
Τις απόψεις τους στη συγκεκριμένη ενότητα κατέθεσαν :
• O κ. Φίλης Αθηναίος, Managing Director της Εταιρίας «ΑΘΗΝΑΙΟΣ 1911»
• Ο κ. Γιώργος Mαυρέλης, Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών του Ομίλου “INTERAMERICAN”
• Η κα Ντορίνα Οικονομοπούλου, Managing Director της Εταιρίας “MARSH EΠΕ Μεσίτες Ασφαλίσεων”.
• Ο κ. Ζακ Σούσης, Ασφαλιστικός Σύμβουλος, Μέλος του Κύκλου Επιτυχημένων Ασφαλιστών της Ασφαλιστικής Εταιρίας “METLIFE ALICO”.
Τη συζήτηση συντόνισε ο κ. Γιάννης Βασιλάτος, Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου.
Ο διάλογος που αναπτύχθηκε χαρακτηρίστηκε από ειλικρινή διάθεση ουσιαστικής αποτίμησης των σχετικών επιδόσεων της αγοράς. Καλές και κακές πρακτικές όλων των μερών, τα θετικά βήματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, η προσαρμογή στις υφιστάμενες οικονομικές συνθήκες κυριάρχησαν στη συζήτηση. Καταγράφηκε η κοινή άποψη για τη σημασία της διαφάνειας στις επαγγελματικές συμπεριφορές ασφαλιστικών εταιριών και διαμεσολαβητών αλλά και η σημασία της αντίστοιχης συμβολής από την πλευρά των πελατών. Επιβεβαιώθηκε ο ουσιαστικός ρόλος στην ανάπτυξη της αγοράς όλων των καναλιών διανομής, με κοινή προϋπόθεση την ενίσχυση παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών.
Κάποιες από τις ενδιαφέρουσες προτάσεις που συζητήθηκαν είναι :
• Η καταγραφή κώδικα δεοντολογίας (code of ethics) για τους διαμεσολαβητές.
• Η ανάδειξη του εύρους των υπηρεσιών που προσφέρει ο διαμεσολαβητής στον πελάτη κατά περίπτωση και προϊόν με διάφορους τρόπους όπως η σύνταξη σχετικής γραπτής συμφωνίας (SLA).
• Η δημιουργία εγχειριδίου βέλτιστων πρακτικών (best practices) για τη χρήση κοινής και κατανοητής ορολογίας στους όρους των ασφαλιστηρίων.
Την εκδήλωση υποστήριξαν οι Εταιρίες “AON BENFIELD” και “MAPFRE ASISTENCIA” ως Χρυσοί Χορηγοί και η Εταιρία “CARGLASS” ως Υποστηρικτής.
Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 17/04/2013
4:30 μμ - 8:30 μμ
Τοποθεσία
ROYAL OLYMPIC HOTEL