Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ειδική εκδήλωση του Συνδέσμου Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών (ΣΕΣΑΕ) με ομιλητή τον παγκοσμίου φήμης brand strategist Peter Economides.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα με περισσότερα από 160 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, ο Peter Economides κράτησε ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού και προβλημάτισε όλους δημιουργικά μιλώντας για τη μοναδικότητα της Ελλάδας και τις βασικές αρχές μάρκετινγκ που θα βελτιώσουν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Ο κ. Economides τόνισε ότι η αλλαγή έρχεται όταν υπάρχει αξία και κοινό όραμα, διάθεση, θέληση και καινοτομία. Οι Έλληνες, ανέφερε, πρέπει να δημιουργήσουν την έξοδό τους από τη δύσκολη οικονομική κατάσταση πιστεύοντας ότι η αναστροφή του κλίματος «γίνεται» αν απαλλαγούμε από την τροχοπέδη της συνηθισμένης επιχειρηματολογίας του «δεν γίνεται».
Αναφέρθηκε, αναλυτικά, στις δομικές αλλαγές που έχουν φέρει τα social media στον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί και ενημερώνεται και κατ’ επέκταση στον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι επιχειρήσεις με το κοινό, κάτι που αφορά ιδιαίτερα την ασφαλιστική αγορά ως τομέα παροχής υπηρεσιών.
Εστιάζοντας στην Ιδιωτική Ασφάλιση μίλησε για τη μεγάλη χρησιμότητα και προσφορά του θεσμού και τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα καθώς υπάρχουν 11.000.000 άνθρωποι στην Ελλάδα που έχουν ανάγκη τις υπηρεσίες και τη στήριξη της Ιδιωτικής Ασφάλισης ειδικά στις σημερινές συνθήκες. Η μεγαλύτερη αξία της ασφαλιστικής αγοράς είναι οι άνθρωποί της, σημείωσε ο κ. Economides.
Την εκδήλωση υποστήριξαν οι Εταιρίες “AON BENFIELD” και “MAPFRE ASISTENCIA”, ως Χρυσοί Χορηγοί, οι Ασφαλιστικές Εταιρίες “ΑΓΡΟΤΙΚΗ»”, “ERGO” και “HDI-GERLING”, ως Μεγάλοι Χορηγοί και η Ασφαλιστική Εταιρία «AIG» ως Χορηγός.
_____________________________________
Αθήνα, 27 Φεβρουαρίου 2013
Πληροφορίες:
κ. Χαρά Ανέστη, τηλ.: 210 33 34 117, e-mail: hara@eaee.gr
You must be logged in to post a comment.